Bescherm onze kinderen!

Hugo de Jonge heeft bepaald dat kinderen vanaf 12 jaar zich kunnen laten vaccineren tegen corona. Via persoonlijke propaganda spoort hij de kinderen aan om zich zo snel mogelijk te laten prikken. Hierdoor zullen vermoedelijk tienduizenden kinderen zich laten vaccineren met het BioNTech/Pfizer vaccin. Stichting Wij De Ouders wil de veiligheid van onze kinderen beschermen en heeft uw hulp hierbij nodig!

Niet veilig, niet effectief en onnodig
Omdat sprake is van een experimenteel vaccin waarvan de bijwerkingen op de lange termijn niet bekend zijn, weten wij niet of het vaccin veilig is. Het vaccin is voorlopig goedgekeurd, slechts beperkt getest en maakt gebruik van een omstreden mRNA technologie. Wij De Ouders en haar advocaat ontvangen steeds meer verontrustende berichten over bijvoorbeeld hartspierontstekingen, blijvende verlammingen en zelfs overlijden kort na vaccinatie met het vaccin. Gezien de opstapelende bewijzen, kan van toeval geen sprake meer zijn.

Verder is niet bewezen dat het vaccin ook daadwerkelijk effectief is om kinderen te beschermen tegen corona. Ook dit zal immers in de toekomst moeten blijken. In ieder geval is het vaccin vermoedelijk niet effectief tegen virusmutanten en ook heeft het geen effect op de bescherming van anderen.

De risico’s van corona ten aanzien van kinderen zijn zo laag dat vaccinatie sowieso geen toegevoegde waarde heeft. Onze kinderen beschikken reeds over een voldoende werkend immuunsysteem dat perfect in staat is om hen te beschermen tegen eventuele risico’s.

Onethisch, misleidend en onjuist
De vaccinatiepropaganda van Hugo de Jonge is onethisch, misleidend en onjuist. Onethisch, omdat hij kinderen aanspoort om zichzelf in gevaar te brengen. Misleidend, omdat hij psychologisch inspeelt op de kinderen, door hen voor te houden dat zij hiermee hun vrijheid terugkrijgen en anderen tegen corona beschermen. Onjuist, omdat hij stelt dat het BioNTech/Pfizer vaccin bewezen veilig en effectief zou zijn.

Steun ons!
Via een brief van haar advocaat heeft Wij De Ouders Hugo De Jonge persoonlijk aansprakelijk gesteld voor alle schade die hij bij de kinderen veroorzaakt. Op korte termijn wordt tot dagvaarding overgegaan. Het is belangrijk dat deze juridische acties gesteund worden, zodat wij al onze juridische werkzaamheden kunnen voortzetten. Doneer direct via Stichting Corona Onderzoek. Via sociale media en andere kanalen houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen.